HMB

Meghalt a klán, éljen a blog.

Mondom éljen.

Na.

Utolsó kommentek

Szerver: újra kéne gondolni...

2006.05.10. 12:19 hmb

... pár dolgot, kezdjünk ötletelni:

0. Ventri felélesztése - asszem nem kérdés... :)

1. Hány szerverünk (slot) legyen? ez persze igazából a 2-3-ra adott válaszból derül majd ki...

2. CoD2-nél korábbi verziók is legyenek-e? (megmaradjon-e a CoD UO, vagy csak CoD2?)

3. Csináljunk-e "igazi" rifle only pályát? (csak Kar98, Lee-Enfield, Mosin-Nagant) Ha igen, mint kezdünk az amcsikkal a letiltandó Garand helyett (kárpótlásul egy éves Fürge Ujjak előfizetés :), adható-e nekik pl. Lee-Enfield, vagy meg tudjuk csinálni, hogy mindenki tudjon mindháromból választani (mint a SIS szerveren)?

4. Érdemes-e korlátozni a szabad csapatválasztást, azaz csak Auto-Assign (vagy Spectate) lenne? (Ezt asszem a Blic-en láttam.) Ennek értelme, hogy elkerülhető az a tipikus helyzet, mikor mondjuk egy 5 vs 5 játék után következő pályán ha pl. az első 3 fellépő német oldalra megy, akkor mire az ellenfél csapata csak épp elkezdene felállni, már 3:0-ra elhúzhatnak (és 5-tel nyerik a pályát). Hátrány, hogy akkor elég nehhéz pl. a HMB-nek egy oldalra keveredni, vagy Grapnak mindig szövetségesnek lenni...

5. Megfontolandónak tartom a killcam kikapcsolását is, ez persze a kemper g€ciknek kedvez... :) Hátrány: oda a killcam bizalomerősítő hatása, meg nem tudom egyből, hogy hova kell annak a g€ci kempernek utánamenni... :) (Viszont nem is bosszantom magam, hogy ami nálam úgy látszott, hogy én lövök előbb, az a killcam-en sajna nem úgy volt... :)

6. Ehhez kapcsolódik, hogy a rate-eket ellenőrizzük-e?

7. Meg még a friendly fire "reflect"-ről való átállításán elgondolkodhatnánk, mert én pl. roppant utálom, amikor oktondi csapattársak bekolbászolnak a szemük láttára elhajigált gránátjaim közé vagy épp odaugrálnak a puskacsövem elé, én meg dögöljek meg az ő hülyeségük miatt...

Gondolnám, hogy előbb vitázgassunk itt, aztán ha már alakulgat, akkor a levlistán lehet szavazni, ha muszáj. (Esetleg súlyozzuk a szavazatokat a lövéssel töltött idő arányában?... :)

Na szóljanak hozzá, elvtársak klántársak!

H.Turul
titkár

8 komment · 3 trackback

Címkék: stat szerver punkbuster ventrilo konfig

A bejegyzés trackback címe:

https://hmb.blog.hu/api/trackback/id/tr959329

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: cuentos de misterio cortos para niños de primaria de 6 2018.10.20. 00:04:41

Paperport 12 Serial Number Download. Litio mundial Tecnico Sensor trabajar cuanto - memorycache cacheitempolicy

Trackback: bridal Shoes 2018.03.20. 01:17:57

Mayhem allstate interactive ads - Free hipaa training online medical office

Trackback: www.abrechapage.com 2017.10.23. 11:16:02

spinal epidural injections pain - Can you take adderall with type one diabetes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.Turul 2006.05.10. 12:33:08

na szavazok:

0. legyen Ventri már ma este!
1. két db: egy public és egy nem (warrni)
2. csak CoD2
3. igen, "bolt action rifle only" rulez!
4. igen, Auto-Assign-nal nincs az elején az a toporgás (mint kezdő buzi a gőzfürdőben)
5. próbáljuk ki kikapcsolva
6. jaja, ha nem 25k, akkor kick
7. felezzük monnyuk (mer egyszer a lövő a hülye, máskor meg akit lő, éljék túl) - vagy ilyen opció nincs?

szavazzá Te is gecó, hogy legyen mit ignorálni!

Kegyu 2006.05.10. 12:59:58

1 Legyen
2 2 public egy war
3 Cod UO SD Public, Cod 2 Public, UO War
4 Igen (Bár most ezzzel szopunk Gyrossal)
5 Maradjon Bekapcsolva
6 ezt nem értem...:):(
7 az jó a megosztott. De van De van De van!!!!!!

Gyros 2006.05.10. 13:16:11

0. Ventrit ma este felelesztem, mivel ugyanaz a vinyo, nem lesz gond...
1. Mivel egyelore ugy nez ki nem warozunk, viszont kedvunk szottyanhat UO-zni, ezert aszondom egyelore 1+1 public UO es COD2, a harmadik meg ahogy eppen jolesik
2. Aszondom ha beszaggat a COD2, amikor jatszunk rajta, akkor az UO szervert leallitjuk...
3. Nem csak, hogy palya, hanem legyen minden rifle only, amondo vagyok tegyuk fel a SIS fele MOD-ot. A legfaszabb persze az lenne, ha szavazni lehetne a' la Vegyész
4. Auto assign asszem alap... es ha tetszoleges puskat valaszthatsz, mint a SiS-en akkor Grap sem fog anyazni (bar ha jol tudom o ELVI okokbol soha nem nemet/naci)
5. Killcam maradjon szerintem, legfeljebb Turul nyom egy F-et, de en ez alapjan szorom majd a csitereket :D
6. rate-eket kiirja a status parancs, ha vki gyanus, akkor leellenorizzuk konnyeden
7. Ennek utananezek, asszem UO-n volt olyan hogy "share damage", de hogy ennek COD2 alatt mi ertelme van azt nem igazan tudom... azert beallitom ma(jd)

Amin meg elgondolkodhatnank az a Punkbuster. Aszondom, ha lesz PB, akkor nem kell killcam sem, de amugy igen. Ja... szavazni lehessen kick-rol, map-ekrol? Sok ertelme nincs mert az osszes paraszt egymast akarja majd kirugni, de hatha...

Bert 2006.05.10. 13:38:56

0. Jó, akkor én is feltelepítem
1-2. CoD UO, CoD2. És akkor én is feltelpítem:-)
3. Én szeretnék azért nemcsák rifle only-zni, ha lehet szavaztatni, hogy nármál vagy rifle only akkor jóóó...és akkor feltelepítem én is:-))))
4. Ez érdekes kérdés, én általában amcsi szeretek lenni, de általában auto assign nyomok úgyis, hogy kiegyenlített legyen a helyzet.
5. "Killcam maradjon szerintem, legfeljebb Turul nyom egy F-et, de en ez alapjan szorom majd a csitereket" :-))
6. fogalmam sincs
7. Share damage a fair-abb, minthogy a másik vagy mindkettő meghal.
Vagy lehetne számoltatni, meg figyelmeztetni, hogy csak 3ik ilyen után osszon damage-t, vagy ban-t.

+Punkbuster: legyen
szavazni ne lehessen, mert a demokrácia csak kisstílű sértődésekhez vezet, és különben is háború van vagy mijafasz.

És Kegyu elcsúszott eggyel a számozással:-)))

H.Turul 2006.05.10. 14:55:52

"És Kegyu elcsúszott eggyel a számozással:-)))"
- nem, csak a 0-t kihagyta :)

Gyros, a SIS-modot a három "igazi" puskára korlátozva érted?

a killcam alapján kick azért lehet érdekes, amiket én a "szaggatós" pályákon látok (ahol vmi hálózati lassulás lehet, mert az fps 40 feletti sokott lenni ilyenkor is), azaz hogy pl. szoros helyzetekben én belelövök hamarabb, erre mégis halál és killcam-en még csak emelem a puskát. tegnap is, a SIS-en szinte végig ilyen volt, bezzeg előtte 9-kor tiszta halálosztó voltam (jó, 3 vs 2-ben nyomtuk a kis Burgundy pályán)... tegnap az egyik majom (aki előtte legalább 5 alkalommal "gyorsabb" volt) egy emlékezetes találkozásunk után, aholis kis szerencsétlenkedés után mégiscsak lebashtam (khm, figyel mindenki?), be is szólt, hogy "mi ez, pofánlövöm, oszt mégis megöl?" na ilyenkor lenne jó tudni, mekkora a rate-je...

olyan is lehetne, hogy körbemegy egy rifle only aztán egy kör "fürge ujjak" (esetleg nem is ugyanazokkal a pályákkal)? na jó, csak mondtam...

H.Turul 2006.05.10. 15:03:06

ja és tegnap a Burgundyn annyira jó volt a "ritmus" (vagyis nem b@szakodott a hálózat), hogy a bashás is jobban ment, mint ifjúkoromban... :)

(a SIS-nél meg, Leningrádban, így ment: összefutunk, nyomom a bashó gombot, eltelik fél mp, és akkor mozdul csak a puskatus, mire a szemét náci persze már rég elugrott, tárat cserélt a k98-ban, megfejtette a keresztrejtvényt a Beobachterben, végül unalmában ledurrantott... ):

bázs: láttam én már Grapot szürkében is szorgosCODni... :)

grap 2006.05.10. 15:53:05

hi!
"bázs: láttam én már Grapot szürkében is szorgosCODni... :)"
... fanyalogva

0: nanáhogy! ... minap már Gyrost is nyaggattam ilyesmi miatt, aztán letettem róla, mert javarészt úgyis csak hallgatok bele a rádióba (de azt jól)
1: 2 public egy war
2: Cod UO HQ Public, Cod 2 Public, UO War
3: igen, amiknak enfield
4: háde ne legyen már auto assign! fél életem rámegy mire üresedés van a szövetséges oldalon :/
5: killcam szerintem is oké, jót lehet vele csíterezni
6:passz
7: a reflect szarság! pontlevonás, bocsánat-kérés annál jobb :)
csao! akkor este hangban is?

Kavics 2006.05.11. 09:52:08

0. tegnap ventrine beszéltünk, ugye?
1. UO+COD2... bármelyiket lewarozhassuk
2. UO
3. hát nem tom melyik pályákra érdemes BARO-t csinálni (ééérted Bolt action rifle only), de tuti ne legyen mindenhol!
4. Hé és akkor velünk mi lesz? Hogy megyünk egy oldalara???
5. Killcam köll...
6. Ha van admin akkor simán engedném a TK-t, mert a faszokat kirugdaljuk, de ne én szopjak már azért mert belerohant a gránátomba, vagy mert nem énekelte hangosan a jenki dudlit mielőtt befordult a sarkon és én ezért fritznek néztem..... Ha nincs admin a közelben akkor meg a share... A reflect only szerintem szar...
süti beállítások módosítása