HMB

Meghalt a klán, éljen a blog.

Mondom éljen.

Na.

Utolsó kommentek

a sas leszállt...

2006.06.21. 21:14 hmb

ismét büntet a index.hu zrt, muhaha

http://index.hu/politika/belfold/2006/bush/

kíváncsi vagyok, hogy boldogulok holnap bringával
a belvárosban, állítólag kitűző nélkül még fingani se
lehet, különben rád dobják a atomot gecó

na majd meglássuk, nem csak elölrül, hanem
H.Turul
(is)

7 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hmb.blog.hu/api/trackback/id/tr3710698

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: maidstone club 2017.09.19. 21:57:28

Jim Leyritz - onenophex on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kavics 2006.06.21. 21:27:53

Ja...
Én levittem Borikát sétálni azt nem engdtek át az Üllőin... Mivel az asszony otthon maradt kisebb pánikba estem, hogy mit fogok enni adni a gyereknek, ha felhúzzák a berlini falat az üllőire.
Aztán a Ferenc körúti aluljárón átcihölhettem a gyereket kocsistúl...

Utána vártam kicsit, hátha meglátjuk Bush-t, de nem jött..... :-/

Ja tudjátok miért lesz most az Üllői út két napig lezárva?
Mert kinevezték Bush-sávvá...

Muhahahha

Gyros 2006.06.22. 11:22:27

Ize... tudom ez nem ide illik, de van ket dolog: az egyik, hogy Kegyu azonnal mondja meg pliz a root jelszot a szerverhez, nem tudok konfigolni meg statot generalni igy :-/ A masik, hogy Grap talalt egy Mosin Nagant szuronyt a Vermezon, igazi blog-ba valo sztori, ha lehet vki segitsen neki a kepet belinkelni meg satobbi!

grap 2006.06.22. 15:13:59

hali! a hír igaz, Kavics már segített is
(elméletben menne a felrakása)
csak kibaszott lusta vagyok és arra vártam hogy lebuktasson valaki ...nademajd... mostmáraztán... talán vasárnap...
csao

Kavics 2006.06.22. 20:18:15

ha grapcs ma estig nem rakja fel akkor felrakom én a sztorit.
De akkor tuti korhatáros lesz, plusz lesz benne egy vagy két kecske és póniló is!!!!

Gyros 2006.06.23. 10:08:32

Nem raktad fel, igy lehet benned megbizni!

Kavics 2006.07.27. 20:07:56

Mért nem tudok irni?
süti beállítások módosítása