HMB

Meghalt a klán, éljen a blog.

Mondom éljen.

Na.

Utolsó kommentek

Klánser reloaded

2006.05.17. 10:39 hmb

Fussunk neki még egyszer, komoly emberekhez illően jó két és fél hónappal előre... :)

Szóval a hír, hogy tudjuk már, Gyros mikor jár itt a magyar fronton: "julius 18-tol egeszen augusztus 4-ig" - és ebből Bp-en mikó?

Ez persze pont beleesik a jól megérdemelt háromhetes elutazós (mármint innen :) szabadságomba, amiben mondjuk lesz azért egy hazajövet, asszem júl. 31. körül (fülinap! :). Azaz a magam részéről annyit ígérhetek, hogy ha sikerül pont arra az egy napra tenni, akkor eljövök (bár másnap újabb pár száz km-t kell vezető pozícióban töltenem...).

A blogbejegyzés készítéséről meg tekintse meg nagy jó uram Kavics örökbecsű remekét:
(és még a sörözéshez is van köze... :)

csók: háturul

3 komment

Címkék: blog klánsör sör gyros

A bejegyzés trackback címe:

https://hmb.blog.hu/api/trackback/id/tr409505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grap 2006.05.17. 11:02:47

kiskezicsókolom!
nekem a ser bármikor is jól esne, de ilyen hosszú távra nem tudok még tervezni..
gyros nélkül nem jó a sör (bocs)? én pogival is beérném :/
hehh, amint látom (a címből itélve) [HMB]Worluknak is csak az a dátum jó:
index.hu/velemeny/glossza/turul2k/
csá grap

Bert 2006.05.17. 11:10:32

hoi,

én a múltkor akartam post-ot írni, és éreztem is az erőt, hogy sikerülne, de aztán asszem letettem róla:-)

Viszont most megint tervezem, csak valszeg lusta leszek hozzá megint.

de eme ser nekem remek lesz eme jeles esetben

H.Turul 2006.05.17. 11:59:44

Grap, spontán sörözésre keddi és csütörtöki napokon 5 körültől könnyen kapható vagyok - csak bringával jöjjek, ne kocsival... :)

Egyébként más napokon is könnyen (de egy kicsit kevésbé :)

Pl. holnap du. is konzultálok egy cimbivel a Kálvin teraszon, ez utána elfajulhat spontán "fürge ujjak" rajongói serezéssé... :)
süti beállítások módosítása