HMB

Meghalt a klán, éljen a blog.

Mondom éljen.

Na.

Utolsó kommentek

Kavics in da ház

2006.04.10. 09:07 Kavics

Régi logó

 

 

 

 

 

 

Világbéke, webnapló, lófasz!
Itten vagyok én is...
Kicsit hozzá nyúltam a dologhoz...
Meg még nézem a dógokat, addig is:
Ibolykát miniszterelnöknek!

6 komment

Címkék: blog politika logó

A bejegyzés trackback címe:

https://hmb.blog.hu/api/trackback/id/tr648468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hmb 2006.04.10. 10:09:27

ebből körömnyírás lesz, bashom a sádat!

(hogy ne mondjam, szólva lesz a zsótinak!)

na jó, az uw-s link tecc... :)

Tán még az uw-s lapról lehetne ide linkni, meg onnan kipucolni az okafogyottá vált hírek rovatot (de legalább visszaállítani a végtelen rekurziót... :), mert ugye hosszabb távon is maradnak ott a statok, mert sztem itt a blog.hu-n tárhelyünk nemigen van.

Persze amíg nincs szerver, nem kell statot se frissíteni... :)

(ps.: utálom ezt a firka-ellenőrzést... :)

ps2: azbesztmegb@szta, csuklóból komment helyett be kellett jelentkeznem, mer az istennek se bírtam azt a rohadt kortárs műalkotást betűkbe önteni, pedig próbáltam I-ve, i-vel, 1-gyel és j-vel is...

hö,turul

Kavics 2006.04.10. 10:18:46

H.Turul!

El kéne dönteni, hogy mindenki HMB névvel irjon vagy csak aki nem akar saját névvel.

Én irnék a saját névvel, bár úgyis fel lehet ismerni a irásom a hejeshirásomrol ;)

krisko 2006.04.10. 10:56:25

Csináljon valaki egy HMB-s logint, és mindenki aláírja a postjait!

hmb 2006.04.10. 11:06:41

ott a hmb-s login, ahogy megírtam a listára.

azér nem kéne nyakra-főre külön login mindenkinek, mert szathanov et. egyesével jogosítgatja fel őket, így csak akkor b.szogatnám ilyesmivel, ha nagyon muszáj.

addig meg aláirkáljuk: h.turul

Kavics 2006.04.10. 11:09:33

van hmb-s login lsád legelső bejegyzésben a email cimet

hmb 2006.04.10. 15:17:05

ez a hmb nick a h_m_b-owner@yahoogroups.com címhez tartozik, más forrásokból kiderül, millen pass-szal.

h.turul
süti beállítások módosítása