HMB

Meghalt a klán, éljen a blog.

Mondom éljen.

Na.

Utolsó kommentek

ikszpé bútoló lemez

2007.02.05. 23:09 limbekcs

elvtársaim az úrban, balgán bevállaltam egy haver boot-képtelen laptopjára, "hogy majd otthon megnézem boot-lemezzel". aztán persze kiderült, hogy xp-lemez csak telepítve hajlandó bootni (majd az esemény után), amit pedig guglival meg a nero menüjében találtam, az mind arra utal, hogy flopiról, vagy egy flopit emuláló cd-ről lehetne szó. hát nóóóóóórmális?

hab a tortán, hogy a pc-hez eredetileg kapott suse linuxos (demo, nem setup!) cd-ről kicsit bebootol, de még a szöveges listázáskor megáll és közli, hogy redundáns a pci-címleosztás vagy mi a faszom, innen csak az akku lemerítésével lehet továbblépni, da capo al fine persze. (na jó, az akku kiszedésével nem bajlódtam, mert nullán volt amúgy is eléggé, meg amúgy sem volt suergoes a 7vg-n...)

szóval hogy mi van itt 2007-ben. télleg csak az újratelepítés az opció? amilyen bölcsészek ezek, tuti csak c: volt rajta - avagy a vindótelepítés ma már nem feltétlen formázza újra a partícióját? (nekem mindkét eddigi saját re-setupnál növelnem kellett a partíciót, bye-bye happiness... :)

asszem csak úgy odakúrom ezt a blogra is (tehát nem erre hívok, figyeldoda!), hadéjjen, meg úgy jól látom majd később is az összes komment... :)

pá turul

ui. persze mikor telefonon bevállaltam, még csak a net akadozott rajta, és egy ilyet a haver ősöreg asztali gépén már tűzfallal egyszer sitty-sutty megoldottam (wormen sie bitte hiraus hirtelen vagy hogy a faszba ragoznak ezek... :)

1 komment

Címkék: xp boot disk tech supp

A bejegyzés trackback címe:

https://hmb.blog.hu/api/trackback/id/tr3333904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

limbekcs 2007.02.08. 15:01:43

Végül itt: www.bootdisk.com/ akadtam rá az qpquick nevű kütyüre - de persze csak az én gépem bootol róla, sőt a beteg laptop vinyója annyira beteg, hogy még az újratelepítést se hagyta... Mindegy, azért nekem jó lesz ez a boot cd... :)
süti beállítások módosítása