HMB

Meghalt a klán, éljen a blog.

Mondom éljen.

Na.

Utolsó kommentek

Kötelező katonaságot a nőknek!

2006.04.10. 12:47 hmb

csoki

13 komment

Címkék: puska

A bejegyzés trackback címe:

https://hmb.blog.hu/api/trackback/id/tr478482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hmb 2006.04.10. 16:09:39

hehe, láccik, hogy nem operetthadsereg, mindig náluk van a puska - bár az is vicces, hogy csak egyetlen képen van benne tár is... :)

hmb 2006.04.10. 16:29:52

Hehe, régi szép idők.

Mikor Izraelben lógattam a lábam a Golán fennsíkon, akkor láttam ilyet.
Nagy naívan megérkeztem Tel Aviv Ben Gurion repterére, bementem egy irodába, ahol kaptam egy címet, hogy ide kéne eljutni még ma.
Megtalálva a busz pályaudvart (akkor még nem volt annyira védve mint most) fel is szálltam a célirányos buszva, befészkeltem magam egy ablak melletti ülésre, mégismár lássak valamit a szentföldből vagy mi.
Aztán mikor kezdett telelenni a busz, mellémhuppant egy a képen látható gyengédebbik nemhez hasonló hölgyemény.
Térdét felhúzva kitámasztotta magát az előtte lévő üléshez, lábai közé beszorította a képen láthatóhoz hasonló mordályát, napszemcsijét feltolta és félig kigombolt ingét igazgatva rám nézett, hogy "na ezt a fehér gyereket honnan szalasztották"
Szómiszó szóba elegyedtünk, megcsillogtattam angol és ivrit tudásom legjavát és így kellemesebben teltek az órák.

Most asszem levonulok a pályáról, mert menni kell ha menni kell, d emég folyt köv.

Kavics 2006.04.10. 16:59:50

ember ilyet rögtön mehet postba is....
csak tudnám ki voltál... :D

H.Turul 2006.04.10. 20:33:06

ehhehe, én tudom, hogy Bert volt az, de még azt is, hogy a mordály M16-os, csak az irkafirkát nem fogom tudni megfejteni...

H.Turul 2006.04.11. 00:35:51

bázs: egyrészt, mégis átment a firkateszt, másrészt ez sz easyrider tök rendes volt, itt szivatta magát 1:2-ben (Grapot próbáltam gyengíteni... :), oszt még asse mondtuk meg, mijaza hmb... :)

Kavics 2006.04.11. 09:03:22

Az én ivrit tudásom összesen annyi, hogy
"anni ott hevert, ott hajt". Asszem ez azt jelenti, hogy "Én(nőnemű) szertelek"... :)
Meg azt is tudtam régen, hogy "megy a gőzős, megy a gőzős kanizsára" .... noszaja hava keret noszaja hava keret a kanizsa

De valszeg ezt nem mertem volna ha fegyver van nála. Bár tudjuk, hogy én még távcsővel is ereedményes vok. :D

krisko 2006.04.11. 10:15:02

Na, majd segítek, ha valaki odatéved, ha már ezt a kultúrát tanulom szabadidőmben! :D

hmb 2006.04.11. 10:32:52

Inkább valaki azt mondja meg, hogy hogyan tudok én is képet berakni.
Akár külön postba, vagy mi.

Jaigen, különben én voltam
Bert

Kavics 2006.04.11. 10:42:25

Valahol sikerült beállítanom, hogy milyen szerkesztővel szerkesztem a bejegyzéseket, erre megjelent egy ilyen word szerű dolog, ahol a kép ikonra kattintava lehet képet felrakni.
Lehet külső linkről lopni, illetve feltölteni is... a HMB, meg a csajszik már fent vannak a blog.hu-n....

hmb 2006.04.11. 10:58:40

Átállíottam a hmb user-t is!

Most már rendesen lehet vele szerkeszteni.
A lényeg, hogy a profilban a FCKeditort kell használni!

Hajrá!

Kavics

H.Turul 2006.04.11. 11:15:49

ehhehe, nincs captcha (irkafirka-ellenőrzés), amely megkeserítette a kar98-irányzékhoz szokott iszapszemű öreg ráják bejelentkezetlen kommentelgetését!

éjjen kavics a nagy bloghegesztő

H.Turul 2006.04.12. 10:09:06

egyébként aranyos, ahogy az egyik képen a kicsike szabályszerűen leszorítja a sarkát a földre a "fekvetőccs"-nél (ez a másik sanszos kép, ahol esetleg van tár a puskában, ha már lőtéren bohóckodnak... :)
süti beállítások módosítása